Nezapomeňte na to, že některé předměty (dle toho jak jsou dobré) by neměly postavy dostat příliš lacino (zabijete dva kostlivce) a na to , že čím vyšší level zkušeností tím "lepší zbraně" by měly postavy mít (ne, že postava na 7.lev má zbraň, která má sílu 10).


Mitorův amulet

 

Datum: 1.11.2002 Autor: Thelvynian
     Mitor byl velmi mocný kouzelník, chtěl mít velkou moc, a tak spolu se svým přítelem Frightenem (alchymistou) vyrobili manový amulet. Jenže to má háček - magicky ho zaklely. Při prvním nasazení si hodíte 1k10, pokud vám padnou číslo 1 nebo 2, pak se stanete novým majitelem, jestliže padne číslo jiné, budete zraněni z 2k10 životů. "Zkoušku" majitele můžete provádět neustále (pokud vám zbudou životy). Při nošení vám přidá 40 many, amulet se dobije (sám) vždy o půlnoci. Amulet naleznete na ostrově Ankarnu ve vyhaslé sopce. Tento ostrov byl skvělým místem na jeho pokusy (=>bude dobře střežen - amulet i ostrov).